Warszawa, 25.09.2025 r.


Imagination Day, jedna z kluczowych konferencji kreatywnych w Europie Środkowo-Wschodniej, odsłania pierwszą grupę prelegentek i prelegentów. 27–28 listopada w warszawskim Multikinie Złote Tarasy pojawią się liderki i liderzy kreatywności, którzy zmieniają oblicze marketingu, technologii i kultury.

Imagination Day od kilkunastu lat gromadzi osoby tworzące kampanie, projektujące rozwiązania i poszukujące innowacji, które wyznaczają kierunki rozwoju branży kreatywnej. Tegoroczna dwudniowa konferencja przyciągnie uczestników zarówno z Polski jak i zagranicy od menedżerów i marketerów po niezależnych artystów i projektantów. Na scenie wystąpią m.in.:

  • Rasmus Wangellin, Global Head of Brand Design – Spotify
  • Aditya Kishore, Insight Director – WARC
  • Jouke Vuurmans, Global Chief Creative Officer – MediaMonks
  • Sarah Pernick, Executive Producer – PayPal
  • Philip Thomas, Chief Executive – Ascential, Chair - LIONS
  • Viton Araujo, Creative Partner – Area 23
  • Jean Zamprogno, Executive Creative Director – AKQA
  • Jay Richards, CEO – Imagen Insights
  • Jarbas Agnelli, Film Director, Creative Director, Founder – Birds on the Wires
  • Natalia Talkowska, CEO & Founder – NATALKA
  • Andreas Dahlqvist, CEO – NORD DDB
  • Józef Jakub Orliński - światowej sławy kontratenor
  • Monika Wasilewska, CEE Social Marketing Manager I Maciek Janiszewski,
     CEE Marketing Manager - Netflix

To pierwsza odsłona programu, który w kolejnych tygodniach zostanie uzupełniony o kolejne nazwiska.

Od wizjonerów po wschodzące gwiazdy

Imagination Day konfrontuje doświadczenia osób pracujących w międzynarodowych koncernach z perspektywą twórców niezależnych i artystów. Uczestnicy będą mogli poznać zarówno strategie globalnych marek, jak i autorskie projekty redefiniujące pojęcie kreatywności. Zaproszone ekspertki i eksperci zaprezentują światowej sławy case studies, podzielą się przełomowymi insightami, odważnymi ideami oraz praktycznymi strategiami rynkowymi. Nie zabranie również czasu na sesje networkingowe.

Dwudniowy przegląd światowych kampanii – nowa równoległa scena

Program tegorocznej konferencji wzbogacono o nową, równoległą scenę, która przez dwa dni prezentować będzie najlepsze kampanie i działania marketingowe z całego świata. Pokaz zostanie podzielony według kluczowych sektorów – m.in. motoryzacja, FMCG, finanse, retail czy pharma. To wyjątkowa dawka inspiracji dla specjalistów marketingu, którzy w jednym miejscu zyskają dostęp do najnowszych światowych trendów w obszarze, w którym na co dzień pracują.

Przestrzeń dla młodych profesjonalistów

Tegoroczna edycja wprowadza Young Pass – specjalny bilet z 50% zniżką dla osób urodzonych po 28 listopada 1995 roku. To propozycja dla młodych przedstawicieli branży kreatywnej, którzy chcą zdobyć wiedzę i nawiązać pierwsze kontakty zawodowe w międzynarodowym środowisku.

Informacje organizacyjne

Imagination Day 2025 odbędzie się w dniach 27–28 listopada w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – oficjalny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce. 

Bilety dostępne są na stronie: www.imaginationday.com 

Sponsor Główny: Polsat

Sponsorzy: AMS, gazeta.pl, Pluxee

Partnerzy Branżowi: Cannes Lions, WARC, Northern Lights Group, Polska Organizacja Reklamodawców, IAA Polska

Partnerzy Wspierający: Ars Thanea, 247Studio, Multikino, MSL, Papaya Films, MassiveMusic, Playground Warsaw, DDB Warszawa, RASP, Onet, Business Insider, Forbes, TWIN, Art Box Experience

Partnerzy Medialni: Nowy Marketing, MamStartup, Press, Marketing Przy Kawie, PRoto, naTemat