INNOVATION POWERED BY SAR
Najważniejszy konkurs innowacji w biznesie, mediach i komunikacji

Tworzenie innowacji to odkrywanie ścieżek, którymi jeszcze nikt nie podążał. To szukanie pionierskich, nowatorskich rozwiązań, nowych narzędzi, a nawet wynalazków, które znajdują zastosowanie w biznesie, komunikacji marketingowej i kulturze, kształtując ich przyszłość. Liczy się tu zarówno poziom innowacyjności w ramach istniejących kategorii, jak i przełamywanie ich i wyznaczanie zupełnie nowych dróg. To wdrażanie dużych, ale też drobnych zmian, które pomagają zaspokoić niezauważone wcześniej potrzeby lub wychodzą naprzeciw aktualnym, istotnym wyzwaniom.
Nowe kierunki
w innowacji
Konkurs INNOVATION przeznaczony jest dla projektów z obszaru biznesu, mediów i komunikacji wyznaczających nowe kierunki w tych obszarach. Doceniamy zarówno duże, wdrożone projekty, jak i te, które już powstały, ale póki co nie zdążyły jeszcze zbudować skali i wyników, lub znajdują się na etapie prototypu.
Nieszablonowe podejście,
realna zmiana
INNOVATION nagradza przede wszystkim nieszablonowość rozwiązań w danych kontekstach, a nie rezultaty ich wdrożenia. Głównym kryterium jest oryginalność, zmiana i progresywność oraz wpływ i korzyść.
Innowatorzy, którzy zmieniają świat
Każdy może być innowatorem w swojej dziedzinie, a my doceniamy tych najlepszych. W gali INNOVATION bierze udział ok. 450–500 osób, reprezentujących agencje reklamowe, agencje mediowe, media, technologie, marketerów oraz startupy.











