Konkurs

INNOVATION POWERED BY SAR

Najważniejszy konkurs innowacji w biznesie, mediach i komunikacji

Przyszłość innowacji

Tworzenie innowacji to odkrywanie ścieżek, którymi jeszcze nikt nie podążał. To szukanie pionierskich, nowatorskich rozwiązań, nowych narzędzi, a nawet wynalazków, które znajdują zastosowanie w biznesie, komunikacji marketingowej i kulturze, kształtując ich przyszłość. Liczy się tu zarówno poziom innowacyjności w ramach istniejących kategorii, jak i przełamywanie ich i wyznaczanie zupełnie nowych dróg. To wdrażanie dużych, ale też drobnych zmian, które pomagają zaspokoić niezauważone wcześniej potrzeby lub wychodzą naprzeciw aktualnym, istotnym wyzwaniom.

Nowe kierunki
w innowacji

Konkurs INNOVATION przeznaczony jest dla projektów z obszaru biznesu, mediów i komunikacji wyznaczających nowe kierunki w tych obszarach. Doceniamy zarówno duże, wdrożone projekty, jak i te, które już powstały, ale póki co nie zdążyły jeszcze zbudować skali i wyników, lub znajdują się na etapie prototypu.

Nieszablonowe  podejście,
realna zmiana

INNOVATION nagradza przede wszystkim nieszablonowość rozwiązań w danych kontekstach, a nie rezultaty ich wdrożenia. Głównym kryterium jest oryginalność, zmiana i progresywność oraz wpływ i korzyść.

Innowatorzy, którzy zmieniają świat

Każdy może być innowatorem w swojej dziedzinie, a my doceniamy tych najlepszych. W gali INNOVATION bierze udział ok. 450–500 osób, reprezentujących agencje reklamowe, agencje mediowe, media, technologie, marketerów oraz startupy.

Innovation

Zespół

Daniel Kuber
Head of Creative Projects
Maria Zaremba
Senior Project Manager
Damian Tokarski
Project Manager
Izabela Bielecka
Project Coordinator
Karolina Kwiecień
Project Assistant
Odkryj

Pozostałe konkursy i rankingi