INICJATYWY
SAR
Od idei do realnych zmian
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR tworzy projekty, które realnie wpływają na rozwój branży, odpowiadają na jej wyzwania i budują jej renomę. Każda z naszych inicjatyw jest bezpośrednim przełożeniem misji SAR na konkretne działania — od badań i edukacji po standardy etyczne i kreatywne wydarzenia.Badania na zlecenie SAR wykonuje firma Willis Towers Watson Polska.
Badania SAR
Dostarczamy rynkowi rzetelnych danych i analiz, które pomagają agencjom, marketerom i decydentom biznesowym podejmować trafne decyzje i udowadniać skuteczność marketingu.
Grupa AI
Wspieramy branżę w odpowiedzialnym i bezpiecznym wdrażaniu sztucznej inteligencji, opracowując standardy, procedury i rekomendacje.
Grupa Influencer Marketing
Tworzymy dobre praktyki, standardy i narzędzia, które podnoszą jakość współpracy marek z twórcami internetowymi.
BCU (Branżowe Centrum Umiejętności)
Nowa przestrzeń edukacyjna dla osób chcących zdobywać lub rozwijać kompetencje w marketingu i reklamie, odpowiadająca na potrzeby rynku pracy.
Rada Sektorowa
Forum współpracy przedstawicieli agencji, pracodawców, edukatorów i administracji publicznej, które wspólnie kształtuje kierunki rozwoju kompetencji w branży.
GoESG
Program wspierający wdrażanie zasad zrównoważonego rozwoju, etyki biznesowej i odpowiedzialności społecznej w sektorze komunikacji marketingowej.
See&Say
Platforma spotkań młodych kreatywnych talentów z przedstawicielami agencji i marketerów, która pomaga odkrywać nowe twarze w branży.
Imagination Day
Coroczna konferencja inspirująca do twórczego myślenia, pokazująca najciekawsze kampanie i idee z całego świata.