Warszawa, 18.09.2025 r.
Ruszyły zapisy na warsztat: Jak nie wpaść w pułapkę cyfrowego szamanizmu? AI ready - sztuczna inteligencja, prawdziwe decyzje.
Kiedy: 18 listopada, 10:00-16:00
Dla kogo: tylko dla reklamodawców - marketing i zakupy
Gdzie: siedziba Google, rondo Ignacego Daszyńskiego 2C w Warszawie
Warunki udziału.:
• udział jest bezpłatny, ale wymagana jest rejestracja
• liczba miejsc jest ograniczona
• decyduje kolejność zgłoszeń
• tylko uczestnik stacjonarny otrzymuje dodatkowe 3 wejściówki online
Rejestracja: https://forms.office.com/e/vaKY5F9Zjm
Dlaczego warto wziąć udział?
Jak w pełni wykorzystać potencjał transformacji AI, jednocześnie minimalizując ryzyko? Jakie są kluczowe zasady efektywnej i bezpiecznej współpracy z agencją w nowej rzeczywistości? Zapraszamy na warsztaty, które są esencją wiedzy na temat AI w marketingu na 2025 rok – przygotowaną przez ekspertów dla ekspertów. Wszystko co musisz wiedzieć o AI w marketingu 2025.
W programie m.in.:
• fundamenty 2025: Prawo i etyka na linii Klient – Agencja – Narzędzia AI
omówimy kluczowe „must be” w zakresie odpowiedzialności, praw autorskich i transparentności
• piramida ryzyka: Jak świadomie mapować i adresować zagrożenia w projektach AI?
pokażemy, jak identyfikować potencjalne problemy po stronie agencji i klienta
• polityki AI – Wasze firmowe trampoliny i hamulce
jak stworzyć wewnętrzne zasady, które wspierają innowacje i efektywność, a nie blokują potencjału współpracy?
• inwestycja w kompetencje vs. apetyt na „cash now”
porozmawiamy o tym, jak mądrze planować transformację w zespole i agencji, by budować długoterminową przewagę, a nie tylko chwilowe oszczędności
• przetargi w erze AI: Jak precyzyjnie definiować oczekiwania?
podpowiemy, jak formułować zapytania i oceniać oferty agencyjne, by uniknąć rozczarowań i w pełni wykorzystać nowe możliwości.
Przygotuj się na wyzwania jutra. Dołącz!
Prelegenci:
• Michał Dunin – Founder & CEO WebTalk
• Łukasz Borek – CEO Opportune Europe
• Kacper Skocki – Managing Director, Vision & People
• Dorota Pindel – Research & Development Director, WebTalk
• Daniel Szulc – Head of Analytics, Data Scientist, Loyalty Point
• Dagmara Gadomska – General Manager, Publicis Worldwide
• Maciej Kubiak – Partner Zarządzający, SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
• Łukasz Gumowski – Creative & Strategy Partner, Plej
• Przemysław Puchalski – Executive Creative and Strategy Director, Cheil
• Małgorzata Majcher - Chief Strategy & Innovation Officer, DDB
Agenda:
• 9:15 – kawa i rejestracja uczestników stacjonarnych
• 10:00 – 15:30 – część merytoryczna z lunchem
• od 15:30 – networking dla uczestników stacjonarnych
Organizator: grupa AI SAR
Partnerzy: POR, IAA, PSML
W przypadku pytań, prosimy o kontakt mailowy: joanna.dokudowicz@sar.org.pl