Warszawa, 18.09.2025 r.

Ruszyły zapisy na warsztat: Jak nie wpaść w pułapkę cyfrowego szamanizmu? AI ready - sztuczna inteligencja, prawdziwe decyzje.

Kiedy: 18 listopada, 10:00-16:00 

Dla kogo: tylko dla reklamodawców - marketing i zakupy

Gdzie: siedziba Google, rondo Ignacego Daszyńskiego 2C w Warszawie

Warunki udziału.:
• udział jest bezpłatny, ale wymagana jest rejestracja

• liczba miejsc jest ograniczona 

• decyduje kolejność zgłoszeń

• tylko uczestnik stacjonarny otrzymuje dodatkowe 3 wejściówki online

Rejestracja: https://forms.office.com/e/vaKY5F9Zjm 

Dlaczego warto wziąć udział?
Jak w pełni wykorzystać potencjał transformacji AI, jednocześnie minimalizując ryzyko? Jakie są kluczowe zasady efektywnej i bezpiecznej współpracy z agencją w nowej rzeczywistości? Zapraszamy na warsztaty, które są esencją wiedzy na temat AI w marketingu na 2025 rok – przygotowaną przez ekspertów dla ekspertów. Wszystko co musisz wiedzieć o AI w marketingu 2025.

W programie m.in.:
• fundamenty 2025: Prawo i etyka na linii Klient – Agencja – Narzędzia AI
omówimy kluczowe „must be” w zakresie odpowiedzialności, praw autorskich i transparentności

• piramida ryzyka: Jak świadomie mapować i adresować zagrożenia w projektach AI?
pokażemy, jak identyfikować potencjalne problemy po stronie agencji i klienta

• polityki AI – Wasze firmowe trampoliny i hamulce
jak stworzyć wewnętrzne zasady, które wspierają innowacje i efektywność, a nie blokują potencjału współpracy?

• inwestycja w kompetencje vs. apetyt na „cash now”
porozmawiamy o tym, jak mądrze planować transformację w zespole i agencji, by budować długoterminową przewagę, a nie tylko chwilowe oszczędności

• przetargi w erze AI: Jak precyzyjnie definiować oczekiwania?
podpowiemy, jak formułować zapytania i oceniać oferty agencyjne, by uniknąć rozczarowań i w pełni wykorzystać nowe możliwości.

Przygotuj się na wyzwania jutra. Dołącz!

Prelegenci:
• Michał Dunin – Founder & CEO WebTalk​

• Łukasz Borek – CEO Opportune Europe

• Kacper Skocki – Managing Director, Vision & People

• Dorota Pindel – Research & Development Director, WebTalk​

• Daniel Szulc – Head of Analytics, Data Scientist, Loyalty Point

• Dagmara Gadomska – General Manager, Publicis Worldwide​

• Maciej Kubiak – Partner Zarządzający, SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk

• Łukasz Gumowski – Creative & Strategy Partner, Plej​

• Przemysław Puchalski – Executive Creative and Strategy Director, Cheil

• Małgorzata Majcher - Chief Strategy & Innovation Officer, DDB

Agenda:
• 9:15 – kawa i rejestracja uczestników stacjonarnych

• 10:00 – 15:30 – część merytoryczna z lunchem

• od 15:30 – networking dla uczestników stacjonarnych

Organizator: grupa AI SAR 

Partnerzy: POR, IAA, PSML

W przypadku pytań, prosimy o kontakt mailowy: joanna.dokudowicz@sar.org.pl