
Warszawa, 23.07.2025 r.
Kamila Cichocka – CMO Central Europe - Microsoft przewodniczącą jury konkursu Innovation 2025
Kamila Cichocka, CMO Microsoft na Europę Centralną, stanęła na czele jury tegorocznej edycji konkursu Innovation, organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. To konkurs nagradzający projekty, które wyznaczają nowe kierunki w biznesie, komunikacji i mediach – także te, które dopiero mają szansę zmienić rynek. Zgłoszenia trwają do 15 września 2025 r.
„Innowacja to dla mnie nie tylko technologia czy nowy produkt, ale przede wszystkim odwaga, by kwestionować status quo i szukać nowych dróg tam, gdzie inni widzą jedynie ograniczenia” – mówi Kamila Cichocka.
„Dlatego z ogromną radością przyjęłam zaproszenie do przewodniczenia jury konkursu Innovation 2025. To przestrzeń, która celebruje kreatywność i docenia pomysły wyprzedzające rynek” – dodaje.
Na czele trzech głównych kategorii konkursowych stanęli:
- Adam Nitecki (L'Oréal) – Innowacje w Biznesie,
- Tomasz Misiukiewicz (Przestrzeń) – Innowacje w Komunikacji,
- Małgorzata Niska (Dentsu Polska) – Innowacje w Mediach.
Innovation 2025 wyróżnia nieszablonowe rozwiązania i progresywne podejście do biznesu i marketingu. Głównymi kryteriami są zmiana i progresywność, oryginalność oraz wpływ i korzyść.
Zgłoszenia do konkursu Innovation 2025 można przesyłać do 15 września 2025 r. Zwycięzców poznamy 26 listopada 2025 r. podczas gali w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. W trakcie wydarzenia zaprezentowany zostanie także ranking Marketing Master by SAR, który powstaje na podstawie wyników trzech kluczowych konkursów branżowych: Effie Poland, KTR i Innovation.
Dzień później, 27–28 listopada, odbędzie się konferencja Imagination Day 2025, również w Multikinie Złote Tarasy.
Więcej informacji o konkursie i kategoriach: innovation.sar.org.pl oraz w mediach społecznościowych.