
Warszawa, 11.09.2025 r.
Marcin Sosiński, Chief Creative Officer w Dentsu Creative Polska & CEE oraz Członek Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, jako pierwszy Polak będzie jednym z przewodniczących jury Eurobest 2025. Sosiński pokieruje pracami zespołu oceniającego zgłoszenia w kategorii Creative Data and Innovation.
Festiwal Kreatywności Eurobest to jedno z najważniejszych europejskich wydarzeń, celebrujących i nagradzających „doskonałość kreatywną” w obszarze komunikacji, reklamy oraz pokrewnych dziedzin. Organizatorzy właśnie ogłosili listę przewodniczących jury, którzy poprowadzą obrady i ocenią zgłoszenia w 2025 roku. W tym prestiżowym gronie znalazł się Marcin Sosiński.
„To prawdziwy zaszczyt pełnić funkcję przewodniczącego jury w kategorii Creative Data & Innovation podczas Eurobest 2025 – w przestrzeni, w której kreatywność spotyka się z inteligencją, dowodząc, że za każdą liczbą kryje się ludzka historia, a za każdym insightem tkwi potencjał znaczącej transformacji. Jako pierwszy Przewodniczący Jury z Polski jestem dumny, że mogę wnieść głos mojego kraju oraz bogatego ducha kreatywnego Europy Środkowo-Wschodniej na tę globalną scenę. Z niecierpliwością czekam na możliwość uhonorowania odważnych i pięknych prac, które udowadniają, że dane – w odpowiednich rękach – mogą kształtować przyszłość naszej branży” – powiedział Marcin Sosiński.
Tak prezentuje się lista wszystkich przewodniczących w poszczególnych kategoriach:
- Audio & Radio, Film, Print & Publishing: Javier Campopiano, Global Chief Creative Officer, McCann Worldgroup i McCann, Global
- Brand Experience & Activation, Creative Commerce: Till Diestel, Chief Creative Officer, Serviceplan, Niemcy
- Creative B2B: Katy Maloney, Global Managing Partner, B2B, WPP Media (Wavemaker), Global
- Creative Business Transformation: Lauren Ogúndèkó, Global and EMEA Chief Activation Officer, KINESSO, Global
- Creative Data, Innovation: Marcin Sosiński, Chief Creative Officer, Dentsu Creative, Polska i CEE
- Creative Effectiveness, Creative Strategy: Najoh Tita-Reid, Chief Brand & Experience Officer, Mars Petcare, Global
- Design, Industry Craft: Jaime Mandelbaum, Chief Creative Officer EMEA, VML, EMEA
- Direct, Outdoor: Marco Venturelli, President and Chief Creative Officer, Leo | Chief Creative Officer, Publicis Groupe France | CEO and Chief Creative Officer, Publicis Conseil, Global
- Entertainment: Francesca Zazzera, Global Chief Production Officer, LePub, Global
- Film Craft: Jax Ostle-Evans, Managing Director, Stink Studios, Wielka Brytania
- Healthcare: Paul Kinsella, Chief Creative Officer, Havas Health Network, Europa
- Media: Rohan Tambyrajah, Worldwide Chief Experience Officer i EMEA Chief Strategy Officer, PHD, Global
- PR: dr Sabine Hueckmann, Managing Director i Senior Partner, fischerAppelt, relations, Niemcy
Zgłoszenia do Eurobest przyjmowane są do 16 października 2025 r. Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie: www.eurobest.com.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest oficjalnym przedstawicielem Eurobest w Polsce.