
Warszawa, 09.09.2025 r.
Nagrody w Konkursie KTR 2025 wręczone. 36 złotych, 81 srebrnych oraz 92 brązowych nagród zostało wręczonych w największym w Polsce konkursie kreatywności KTR 2025. Agencją Roku zostało DDB Warszawa, a tytuł Reklamodawcy Roku otrzymał McDonald’s Polska.
9 września, podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Roma w Warszawie, wręczono nagrody za kreatywność. Ponad 100-osobowe jury oceniało w tym roku 1450 zgłoszeń spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem, wybrano najlepsze z obszarów: Craft, Design, Communication, Technology, Entertainment, Charity, Culture oraz Long term.
Nagrody otrzymali:
- Communication of the Year przyznano kampanii „Burger Drwala koloruje zimę” stworzonej przez DDB Warszawa dla McDonald’s Polska.
- Craft of the Year przyznano „Efekt Black” stworzony przez MOON films, Tadeusz Śliwa, Upright Music dla FoodCare.
- Entertainment of the Year otrzymała kampania „Burger Drwala koloruje zimę” stworzona przez DDB Warszawa dla McDonald’s Polska.
- Design of the Year otrzymało BNA dla projektu „Bogini urodzaju. Nowa twarz marki Dawtona” stworzonego dla Dawtony.
- Technology of the Year przyznano kampanii „Burger Drwala koloruje zimę” stworzonej przez DDB Warszawa dla McDonald’s Polska.
- Charity of the Year otrzymało Saatchi&Saatchi oraz MSL | Zenith | Prodigious za kampanię „Flood-made Billboards” stworzoną dla Stowarzyszenia „Psia Brać”.
- Long Term of the Years otrzymało Gong | MULLENLOWE MEDIA | Game Changer za kampanię „4 lata MIASTA ING w Roblox” dla ING Bank Śląski.
- Culture of the Year otrzymał Andrzej Dragan za projekt „Futurama 3” stworzony dla Quebonafide.
Agencją Roku zostało DDB Warszawa, natomiast nagrodę Studia Projektowego Roku otrzymało Super Super. Reklamodawcą Roku ogłoszono McDonald’s Polska, a MOON Films otrzymała tytuł Domu Produkcyjnego Roku. Platige Image zostało wybrane Studiem Posprodukcyjnym Roku.
Listę wszystkich nagród i nominacji w konkursie KTR można znaleźć na: https://ktr.org.pl/artykuly/nagrodzeni-ktr-2025
Organizator: SAR, KTR, Cannes Lions
Partnerzy: Upright Music, DCODE MEDIA Powered by Shutterstock, Coffee Plant, Falko, LECH, ARTBOX
Audytor: Firma prawnicza SKP
Patroni medialni: newonce, PRESS, MamStartup,Nowy Marketing, Marketing przy Kawie, K MAG, Grafmag, PRoto