
Warszawa, 04.07.2025 r.
SAR na INSUMMIT 2025. O kreatywności, współpracy i trendach w branży
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR będzie partnerem merytorycznym tegorocznej edycji festiwalu INSUMMIT, współtworząc dwie ścieżki programowe poświęcone roli kreatywności i jakości współpracy w branży marketingowej.
Sesja kuratorska „Kreatywność sprzedaje – dane, dowody, decyzje” przygotowana przez Katarzynę Chodacką (Strategy and Operations Director SAR) i Martę Krasowską (Ipsos Polska) pokaże, że kreatywność to inwestycja przynosząca realne zyski – poparta danymi, case studies i przykładami kampanii napędzających wzrost. Katarzyna Chodacka i Wioletta Kowalczyk-Żelek (Head off Effie Poland) przedstawią także receptę na najbardziej efektywną kampanię na świecie.
Sesja biznesowa „Klient nasz partner. Dlaczego dobra współpraca się opłaca?”, kuratorowana przez Magdalenę Spisak (Head of Membership & Industry Relations SAR) i Annę Karczmarczuk (Ipsos Polska), będzie poświęcona wartości partnerskich relacji w czasach AI i presji na szybki ROI. Zwieńczy ją panel branżowy z udziałem m.in. Marcina Gaworskiego (SAR), Dariusza Maciołka (POR), dr. Michała Lutostańskiego (PTBRiO), przedstawicieli IAA Polska i PSML.
INSUMMIT to największa w Europie Centralnej platforma wymiany wiedzy i insightów. W 2024 roku zgromadziła ponad 150 prelegentów i 1000 uczestników reprezentujących blisko 300 marek.