Warszawa, 15.07.2025 r.

SAR z nową formą członkostwa – pierwszym członkiem afiliowanym został adtech adQuery

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wprowadziło nową kategorię członkostwa – członka afiliowanego, skierowaną do firm i organizacji wspierających agencje zrzeszone w SAR oraz rozwój całej branży komunikacji marketingowej. Pierwszym podmiotem w tej formule została platforma technologiczna adQuery, specjalizująca się w obsłudze kampanii digitalowych.

Nowa formuła otwiera stowarzyszenie na partnerów spoza agencji, którzy mogą wnosić do branży wiedzę, kompetencje i innowacyjne rozwiązania.  

„Uruchomiliśmy instytucję członka afiliowanego, widząc w środowisku komunikacji marketingowej coraz silniejszą potrzebę dialogu między agencjami a firmami współpracującymi i łączącymi ich z reklamodawcami oraz mediami. Zależy nam, by branża w szerszym stopniu wymieniała się doświadczeniami, edukowała się i wzmacniała wspólne standardy, na których straży stoi SAR” – mówi Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR.

adQuery jako pierwszy członek afiliowany chce aktywnie współtworzyć standardy nowoczesnej reklamy – m.in. w obszarach kontekstowego targetowania, brand safety czy kampanii ograniczających emisje CO2.  

Członkowie afiliowani zyskują m.in. możliwość udziału w inicjatywach branżowych, dostęp do badań SAR oraz wsparcie w zakresie standardów przetargowych i dobrych praktyk rynkowych.